Home > Activiteiten en Referenties > Mensgericht kennismanagement

Mensgericht kennismanagement

voor Kuena
sector Informatie- & Communicatie Technologie
periode van 10/2001 tot 04/2002

Marktontwikkeling en ondersteuning bij implementaties. Kernwoorden: kennismanagement, KM, delen van kennis.


Kuena





Praktische kennis en ervaring van medewerkers vormen het meest kostbare bezit van veel organisaties. Kuena richt zich in het bijzonder op het ontsluiten en benutten hiervan. Kuena gaat daarbij uit van de natuurlijke neiging van mensen om een vraag of probleem aan een collega voor te leggen.

Kuena biedt een innovatieve benadering van kennismanagement (KM). Dankzij de Kuena-software worden mensen samengebracht en ontstaat een infrastructuur én cultuur van kennis delen en kennis (her)gebruiken. Kuena werkt vooral vanuit de 'kennisstroom-benadering', waarover ook meer informatie te vinden is op www.managementsite.net.

De inzet van Kuena:
  • verhoogt de productiviteit van ‘kenniswerkers≠
  • verbetert de concurrentiepositie en kwaliteit van de dienstverlening
  • leidt tot aanzienlijke kostenbesparingen.
Download de Kuena-KM-checklist- PDF bestand 25 kb, waarmee u snel een indruk kunt krijgen of de KM aanpak van Kuena ook iets voor uw organisatie kan betekenen.

Rol: Evincive hielp Kuena bij het ontwikkelen van de markt en ondersteunt Kuena en Kuena's klanten bij implementatievraagstukken.


Naar: Referenties / Klantenlijst





 
Home Over Evincive Activiteiten en Referenties Contact